Inloggen met iDIN
Met iDIN controleren we via uw bank uw persoonsgegevens. Zo weten we zeker dat u het bent.
Nog niet eerder ingelogd bij Mijn Medische Beoordeling?
U moet iDIN eerst 1 keer activeren voordat u kunt inloggen bij Mijn Medische Beoordeling.Veelgestelde vragen
Wat is iDIN?
keyboard_arrow_down
- iDIN is een dienst van de banken waarmee u zich bij ons op een veilige en vertrouwde manier kunt identificeren en inloggen.
- Uw bank geeft ons alléén persoonsgegevens door. Zoals uw naam, adres, geslacht en geboortedatum.
- U deelt uw gegevens met Achmea B.V.. Centraal Beheer is onderdeel van Achmea.
- Wij krijgen geen gegevens over uw bankrekening.
- Wij sturen geen medische gegevens naar uw bank.
Ik kan niet inloggen met iDIN. Wat kan ik doen?
keyboard_arrow_down
Kunt u niet inloggen? Dat kan meerdere oorzaken hebben:
- Uw bank is niet aangesloten bij iDIN. U leest welke banken zijn aangesloten op idin.nl.
- Om in te kunnen loggen met iDIN, moet het adres dat bij de Medische Dienst bekend is, hetzelfde zijn als het adres bij uw bank. Bel of mail de Medische Dienst om een adreswijziging door te geven.
- We zijn nog niet gestart met de medische beoordeling. De Medische Dienst heeft dus nog geen dossier voor u openstaan.
- Meer redenen waarom u niet kunt inloggen, vindt u op idin.nl.
Ik wil niet inloggen met iDIN. Kan het ook op een andere manier?
keyboard_arrow_down
Nee, helaas kunt u niet op een andere manier inloggen. Zonder iDIN kunt u geen gebruik maken van Mijn Medische Beoordeling. U ontvangt onze brieven met de post.
Ik wil meer weten over iDIN. Waar vind ik meer informatie?
keyboard_arrow_down
Wilt u bijvoorbeeld meer weten over de veiligheid? Of wilt u weten met welke bank u gebruik kunt maken van iDIN? Dat leest u op de website: www.idin.nl.